Etykiety

wtorek, 16 lipca 2013

Kolczyki wyzwaniowe...


Buszujac po blogach znalazlam wyzwanie w Skarbnicy Pomyslow na Lipiec- Paleta Barw (Zielony, Zolty, Niebieski plus cos metalowego) i tak mi najbardziej przyszly do glowy moje zielone koraliki otrzymane od Preciosa Ornela. Mialam calkiem inny plan na ich wykorzystanie, mialam ich uzyc wiecej, ale ostatecznie wyszly tylko po dwa na kolczyk:P Temat wyzwania jak najbardziej wyczerpany.


http://skarbnica-pomyslow.blogspot.de/2013/07/wyzwanie-cykliczne-lipiec.html#comment-form


I na koniec ozdoba na stol  zrobiona z trzech malych sloiczkow i swieczek!
Przy okazji zdjecie zglaszam na wyzwanie fotograficzne Precious Memories:


Pozdrawiam serdecznie!




14 komentarzy:

  1. Kolczyki w soczystych kolorach, cudne !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie po wyróżnienie - mam nadzieję, że ucieszy :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie:) Dziekuje slicznie! Juz dostalam takie:)

      Usuń
  3. Kolory zgrałaś idealnie :D Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale optymistyczne kolczyki - świetne :) Powodzenia w wyzwaniu! Mam u siebie też bardzo podobne słoiczki, muszę w końcu, idąc Twoim przykładem coś z nich wymyślić :) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z checia zobacze jak je wykorzystasz:) Z rzeczy zwyklych mozna zrobic cos niezwyklego:)

      Usuń
  5. Kolczyki jak cukierki po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Az chcialoby sie je zjesc:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Какие классные свечки!
    Спасибо, что играете с блогом ...precious memories!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów :)

    Srebrnolistka
    DT Skarbnicy Pomysłów

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za kazdy dodany komentarz:) To wlasnie one daja mi poczucie, ze to co robie ma jakis sens. Za kazdy komentarz postaram sie odwdzieczyc.