Etykiety

piątek, 1 marca 2013

Z cyklu " Nie lubie wyrzucac ciuchow" i Japan Style!

Od dawna paletala mi sie w szafie stara bluzka- zwykly t-shirt, ale za to bardzo dobrej jakosci. Oczywiscie szkoda bylo mi ja wyrzucic wiec postanowilam ja nieco przerobic. Zwezylam ja po bokach, wycielam dekold i na plecach wyciellam wzor. Wycielam paski i przeplotlam je jeden za drugi.



Niestety zdjecia nie oddaja calego uroku bluzki, ale na zywo wyglada na prawde ciekawie no i co najwazniejsze to to, ze sie nie zmarnowala:)

Chcialam was jeszcze zaprosic do  sklepu Japan Style, ktory prowadzi super akcje, w ktorej za dodanie posta o ich sklepie na swoim blogu przekazuja 10  zl na rodzinny dom dziecka lub

- 30%rabatu lub bon wartości 20zł na zakupy w ich sklepie
- Torebki w cenie 50% niższej
- Prezent - niespodzianka od naszego sklepu (wysyłany na podany adres)
- Darmowa przesyłka zamówionych towarów
Wiecej szczegolow tutaj----> klik

A to dwa linki do ich sklepow.
Klik- Japan Style
klik- Sklep z odzieza meska

Pozdrawiam Koziolek!

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na przerobienie starej bluzki! :) Bardzo chętnie wzięłabym udział w tej akcji ale nie wiem o co chodzi za bardzo, a na stronie która została podana wszystkiego się nie dowiedziałam... Jak już napiszę ten post u siebie na blogu to jak mam szię skontaktować ze sponsorami???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest strona z kontaktem. Trzeba wyslac maila---> http://japanstyle24.pl/contact.php

      Usuń
  2. Recykling ubrań popieram całym sercem :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie przerobiona bluzeczka. Szkoda że ja takich zdolności nie mam bo w wakacje sporo schudłam i większość moich ciuchów jest duuużo za duża. Nie mam zamiaru wrócić do starej figury a wyrzucić też szkoda, więc sobie leżą w kartonie w piwnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie jest nic trudnego:) Tu obciac, tam zszyc i gotowe:)

      Usuń
  4. Tu polecam Cie strone, na ktorej jest mnostwo pomyslow na przerabianie ciuchow----> http://modowisko.pl
    Na prawde super jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię przerabiać ciuchy. nie cierpię wyrzucać ubrań, jednak z gorszych rzeczy jak dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to Kochana masz fantastyczne pomysły! Ze zwykłej bluzki zrobiłaś elegancką kreację! Nadziwić się nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem oszczędna i szkoda mi wyrzucać, staram się zawsze coś do końca z nich wykrzesać :D
    Bluzeczka wyszła świetnie, przymierzam się do tego typu cięcia ale nie mam takiego fasonu bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna przeróbka :) ja również nie lubię wyrzucać ciuchów i zawsze coś kombinuję ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie mam takich zdolności;) jak miło by było móc nadawać starym ciuchom nowy fason, dawać im kolejne życia:) tak jak w przypadku Twojego ciekawie odmienionego t-shirta.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za kazdy dodany komentarz:) To wlasnie one daja mi poczucie, ze to co robie ma jakis sens. Za kazdy komentarz postaram sie odwdzieczyc.