Etykiety

poniedziałek, 4 marca 2013

Wiosna i zmiany

Wiosna niesie ze soba wiele zmian. I tak samo tez stalo sie w pokoiku mojej coreczki:) Jako, ze jest ona wielbicielka rozu i motylkow w jej pokoju zagoscilo wiele tych wlasnie pieknosci stworzonych wspolnymi silami. Mama zajela sie wycinaniem czyli tym trudniejszymi i niebezpieczniejszymi sprawami a Natalka malowala nasze stworki i tak powstaly latajace motylki na lampe i dodatkowo kilka przysiadlo na scianie:) Na koniec jeszcze ozdobilysmy je folia aluminiowa i blyszczaca, kolorowa tasma klejaca.Jakosc zdjec nie najlepsza, dlatego ze motyle sa w ciaglym ruchu, kreca sie i wierca i ciezko je uchwycic.


Zglaszam je na wyzwanie Tworczych Mam.

9 komentarzy:

  1. Swietny pomysł. Dziękuje za udział w moim candy. Napisz do mnie na maila to może cos i dla ciebie wyskrobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo wiosenny dodatek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Motylkowo, ciepło ale jeszcze u nas motyli nie widać :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł z tymi motylkami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to motyle trudne do uchwycenia:D Pomysł bardzo mi się podoba i fajne maja kształty :D
    Też uwielbiam motyle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne motylki:) Bardzo wiosenne zmiany w pokoiku:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za kazdy dodany komentarz:) To wlasnie one daja mi poczucie, ze to co robie ma jakis sens. Za kazdy komentarz postaram sie odwdzieczyc.