Etykiety

wtorek, 20 września 2016

No to wzielo mnie na szycie:)

Wiem, wiem.... Dlugo tu nie zagladalam. Brak czasu niestety, ale postaram sie to nadrobic. Ostatnio wkrecilam sie w szycie^^ Oto efekty.






Kocyk dzieciecy o wymiarach 100x80. Gora ze wspanialego materialu Minky, w ktorym ostatnio sie zakochalam ( kolor morski ) oraz 100% bawelna szara w biale gwiazdki (tez jeden z moich ulubionych wzorow). Plus trzy wstazki. Cieplutki i milutki. W najblizszym czasie pojawia sie nowe tworki.

Pozdrawiam


środa, 16 grudnia 2015

Odmienione kotełki.

Od dawna zalegaly u mnie w szafce drewniane kotki, ktore bardzo lubie, ale niestety nigdzie nie moglam ich ustawic... Do niczego mi nie pasowaly. Przegladajac blogi znalazlam genialny pomysl! Przeciez mozna je odrobine przerobic!! :) Sama nie wiem dlaczego juz dawno na to nie wpadlam... :/  Tak wiec pomalowalam je szara farba akrylowa i tak oto z brazowych kotkow powstaly szaraczki :D




Kotki przed:

Buziolki




niedziela, 29 listopada 2015

Bomb(k)owa choinka!

Nareszcie nadzsedl ten dzien:D :D :D Te choinke zaczelam juz robic w zeszlym roku, ale niestety zabraklo mi czasu i materialow, no i niestety choinka nie byla ukonczona na zeszloroczne swieta. Calkiem niedawno wykopalam ja ze schowka i kontynuowalam jej produkcje. Bombki sa naklejane klejem na goraco na wczesniej przygotowany stozek z papieru, gazet i tektury, pomalowany na bialo. Ciesze sie, ze moja choinka jest juz ukonczona i bedzie zdobic kuchenny stol w te swieta. Zastanawiam sie tylko czy nie powinnam dodac jeszcze kilku ozdobek?? Moze jakies kokardki, albo lancuch?? Co o tym myslicie??  







Drzewko zglaszam na wyzwanie Mebeliny - "Dekoracja swiateczna".


Buziaki






Sloiczki- recycling!

Co tu duzo pisac. Sloiczki po szparagach zostaly dobrze oczyszczone, pokrywki pomalowane farba akrylowa a na zewnatrz nakleilam plakietki do podpisania produktu i koniec. Na razie sa tylko trzy, ale juz szykuje kolejna serie do kompletu:D



Pozdrawiam



niedziela, 16 sierpnia 2015

Tablica korkowa ombre.

Jak zrobic tablice korkowa w stylu ombre?? Nic prostszego. Potrzebne nam beda:

-oczywiscie tablica korkowa,
-gabka do malowania (ja uzylam zwyklej gabki kuchennej),
-tasma klejaca,
-farba biala i inny dowolny kolor,

Na poczatku zabezpieczylam ramke tablicy tasma klejaca. Zaczelam malowanie od gory uzywajac tylko bialej farby. Do kazdego nastepnego etapu  do balej farby dodawalam fioletowej. Na poczatku tylko troszke a pozniej coraz wiecej aby uzyskac ciemniejszy kolor. Farbe nakladalam gabka aby uzyskac delikatny efekt cieniowania. No i tak to wyglada na zdjeciach:






Tablice zglaszam na wyzwanie Szuflady -----> " Gradient,ombre" 




Buziaczki


niedziela, 14 czerwca 2015

Stojak na noże.

Juz od dawna za mna chodzil stojak na noze i w koncu sie zmotywowalam. Kupilam kilka paczek dlugich wykalaczek, wygrzebalam z szafki stary sloik, pare tasiemek ozdobnych i gotowe. Noze juz spoczywaja w kuchni i sa gotowe do uzycia.






Pozdrawiam


niedziela, 1 marca 2015

Pisanki- zbior inspiracji. 31 pomyslow!

Swieta wielkanocne tuz tuz wiec czas sie natchnac i juz niebawem zabrac do przygotowan;D Dzis przedstawiam zbior inspiracji znalezionych w sieci (glownie na zszywka.pl) - moim zdaniem najciekawszych i najlatwiejszych jednoczesnie :) Zapraszam!!!! Niech wena bedzie z wami ;P


1




 2



 3


 4



 5



 6



 7



 8



 9



 10



 11



 12



 13



 14



 15



 16



 17



 18



 19



 20



 21



 22



 23



 24



 25



 26



 27



 28



 29



 30



 31



32





I jak? Ktore wam sie najbardziej podobaja? Ja w tym roku mam ochote zrobic w bialo-czarnych kolorach. Zobaczymy co z tego wyjdzie :P